دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

یک گام تا بهره برداری از پروژه گازرسانی به دیزباد

«دیزباد وطن ماست»- روز چهار شنبه دوم اسفند ماه گاز به لوله های گاز دیزباد و قاسم آباد تزریق شد.

به گزارش دیزباد وطن ماست، عملیات گاز رسانی به دیزباد از اوائل بهار 95 شروع و حدود دوسال به درازا کشید. 

 در مطالعاتی که در دهه هشتاد صورت گرفته بود در بخش زبرخان فقط  روستای  دیزباد بالا به دلیل جمعیت پایین و صعب العبور بودن، غیر قابل توجیه شناخته شده  و با گاز رسانی به آن مخالفت شده بود.

با تماس های فراوان شورا با دکتر مظفری فرماندار وقت و دکتر مروی نماینده مردم نیشابور و ریاست کمسیون انرژی مجلس  و پیگیری از طریق وزارت متبوع با گاز رسانی به شرط احداث جاده گاز از طریق خودیاری مردم موافقت شد.

از آن پس شورا و دهیاری دیزباد بلافاصله و طی مدت دو ماه کار شبانه روزی  5/5 کیلومتر جاده گاز را از محل اعتبارات مردمی به پایان رسانیده  و تحویل شرکت گاز دادند و شرکت گاز هم بدون فوت وقت کار لوله گذاری از قاسم آباد به دیزباد را شروع کردکه خوشبختانه به پایان رسید.  

 شورای اسلامی و دهیاری دیزباد طی پیامی آمدن آغاز بهره برداری از گاز روستای دیزباد را به مردم شریف دیزباد تبریک گفته و از دکتر مروی ، دکتر مظفری، مهندس صادقی مدیر عامل شرکت گاز استان، مهندس شریفان بخشدار وقت، مهندس کریمی ریاست گاز نیشابور، کارشناسان و مسئولین شرکت گازاستان و شهرستان و همچنین پیمانکاران عزیز مهندس عباسی، توکلی و کوهستانی تشکر و قدر دانی کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد