دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

کمربندی شمال دیزباد به راه بازه بالا وصل شد

«دیزباد وطن ماست»- راه اندازی کمربندی شمال دیزباد به راه بازه بالا، مشکل ترافیک داخل دیزباد را کاهش داد.

به گزارش دیزباد وطن ماست،  یکی از مشکلات بزرگ دیزباد، عرض باریک معبر اصلی داخل روستا بود که فقط امکان عبور یک خودرو سواری از آن بیشتر میسرنبود و این موضوع سال ها موجب راه بندان های بزرگ و ناراحتی مردم بود . 

این موضوع چندین  نوبت در جلسه شورای اسلامی  و شورای  مشورتی دیزباد مطرح و مقرر شد  هزینه  خرید املاک  مسیر از جانب مردم تهیه شود.
خوشبختانه  با همت اعضای شورای  مشورتی  بخشی از هزینه ها ی  آن تامین شد و شورای اسلامی و دهیاری از روز 22 اسفند ماه عملیات اجرائی را آغاز و در روز 26 اسفند به پایان رساندند. این پروژه حدود 200 متر طول و 5/4 متر عرض دارد که هزینه  اجرای ان حدود 60 میلیون تومان برآورد شد.

گشودن این معبر موجب تردد خودروهای آتش نشانی در مواقع اضطراری شده و با توجه به آمدن گاز به دیزباد کمک زیادی به ایمنی روستا می کند.

گفتنی است این کمربندی  دو طرفه شده و عبور تراکتور، کامیون و وانت بارها فقط از آن صورت خواهد گرفت و همچنین با توجه به اینکه عملیات اجرائی سنگ فرش معبر اصلی روستا از روز 20 فروردین 97 آغاز شده است.

 اجرای این پروژه، قبل از شروع پروژه بعدی بسیار ضروری بود همچنین عدم تردد تراکتور و وانت بارها از داخل روستا موجب جلو گیری از آسیب به سنگ فرش معابر می شود که با اجرای این پروژه این موضوع منتفی است.


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد